esrosatt Arkadaşlar medicalparkagittim hastane öncelikleçok temiz ve çok güzel odalarına dahi baktım,ayşenur hanımda Muaniyede oldum ama pek beğenmedim Ahmet beyin bi hastası ile konuşmasına tanık oldum çok ilgiliydi gittim görüşmeyeçok ilgilendi Ahmet yıldızkan ile devam edicem doğumumu orda yapıcam,fiyatları sorarsanız medical parka göre çok uygun 2600 normal 3100 sezeyan 3000 normal+epidural 4000-4500suda doğum ,şehir dışında ikençok merak ettiğim şeyleri yazdım umarım birileri faydalanır🥰♥️diğer guruba yazmıştım bilginiz olsun ☺️