Esesen Tntuna onu bende duydum internetten baktım 100 tl civarı eczanede 160 falan acaba çakmamıdır netteki
Yildiza Esesen ben başaramadım inşallah siz başarırsınız . Ama kilo almıcam diye bebeğinizin ihtiyacı şeylerden kısmayın en önemli dönem ana rahmi . Tatlıyı hamurişini kısıp çerezi azaltsaydım bana yeterdi mesala 😂😂😂
zeynepbaglik Lierac ve kakao yağı doktorum önerdi, bi gün lierac bi gün kakao yağı olacak şekilde ve bol bol su.. şuanda bişey yok ama son haftalarda belli olmaz tabi 🤷🏻♀️
Esesen zeynepbaglik hmm tamam canım önerini dikkate alacağım şimdi kaçıncı haftadasın sen hiç çatlak oluştu mu
zeynepbaglik Esesen ben 22.haftadayım şuan çatlak için erken sanırım 🙈 bazen çok gerildiğini hissediyorum o zaman kapkalın sürüyorum lierac’ı 💁🏻
Esesen Bsradker tamam bende bakayım yağa lierac diye bir krem varmış onla birlikte kullanıcam inşallah alıp da
Bsradker Esesen birşeylerle birlikte nasıl kullanılmalıdır onu bi araştır bi istersen canm sonra ters tepki yaratmasın
deniznilay Esesen shea yağı diğer her şeyden fazla işe yarıyor ve gerginliği rahatlatıyor ama katkısız olanını bulmak gerek😊 ben sadece zeytin yağı ve shea kullandım, 39+5 haftalığım henüz çatlamadım, doğumdan sonra çıkar mı bilmem😕
Esesen zeynepbaglik ben de 19dayım ama şimdiden 2 günde bir ya da hergün badem yağı sürüyorum da başka alternatifler neler bilelim istedim
deniznilay Esesen aktarlarda ve internette satışı var😊 karite yağı diye de geçiyor. Hindistan cevizi ve kakao yağı gibi bir şey, Afrika’dan ithal ediliyor. Emzirme sırasında olan göğüs çatlakları ve bebek pişikleri için de organik bir kurtarıcıymış ayrıca😊
espalp Esesen gerçekten çok sinirim bozuk. 12.haftadan beri lierac, Hindistan cevizi yağı ve bebe yağı gibi birçok şey kullanıyorum ve hiç aksatmadım. 26+4’üm dün gece hiçbir şey yoktu sabah uyandım geceliği bi çıkardım iki tane çatlak🤦🏼♀️ Beynimden vurulmuşa döndüm🤦🏼♀️
Dilan_ Esesen AA hic duymadım gözenek tıkıyor ve zarrli seyler içeriyor diye biliyorum da tuy duymadim