Dilan_ Esesen beyaz vazelin kullan bence ben ilkinde cok uğraştım yağ feln sonra vazelin önerdi kuzenim cok rahat baya da nemlendiriyor ama Zaten çatlayacakm varsa çatlarsın her türlü
Dilan_ Esesen AA hic duymadım gözenek tıkıyor ve zarrli seyler içeriyor diye biliyorum da tuy duymadim
Esesen Dilekctnky ne kadara aldınız eczaneden mi internetten mi aldınız? İnternette 100 tl civarı eczanede 150-160
Dilekctnky Esesen 400 ml aldım internetten. Buraya bakabilirsiniz https://www.akakce.com/catlak-kremi/en-ucuz-lierac-phytolastil-gel-400-ml-catlak-karsiti-jel-fiyati,371916667.html
Esesen Dilekctnky eczane çok pahalı demiş demek peki ne kadar gidiyor 400ml sizde ne kadar gitti yani
deniznilay Esesen aktarlarda ve internette satışı var😊 karite yağı diye de geçiyor. Hindistan cevizi ve kakao yağı gibi bir şey, Afrika’dan ithal ediliyor. Emzirme sırasında olan göğüs çatlakları ve bebek pişikleri için de organik bir kurtarıcıymış ayrıca😊