Gulcee hunilimom tansiyon ilacıyla 38haftaları gördunuz mı peki? Erken dogumddan korkuyorum benege bısey olmasından da 😭
hunilimom Gulcee 41 de doğurdum 😁 suni şancı ile ilaçla düzene girmişti ama 34.haftada başlamıştım ilaca
Vldnshn Gulcee sanmam başlatmaz takip ister senden 1 hafta ölçmeni ister ölçtükten sonra karar verir.
Vldnshn Gulcee evet kardiyoloji ye gittim 24 saat holter takılı kaldı yarım saatte bi kendiliğinden ölçüldü yüksek saatlere göre ilaç kullanımı belirlendi
Cburc Ben beloczoc 50 mg kullanıyorum doktorum verdi tansiyonum 15lerdeydi şimdi 12 11 7 değişiyor bende kalp ritminde sorunda vardı geçti şükür kardiyolojiye gidin gerekirse dogumuma da girecek kardiyolog
Gulcee Cburc teşekkür ederım gidecem çarşamba günü inş bişey cıkmaz saplun Allah herkese yardım etsın
hunilimom Gulcee evet canım doğum yaptım 22 gün oldu ilk 1 hafta 16 15 felan oldu doktorum takip et eğer hala aynıysa dahiliyeye git dedi ilacı kestik şuan tansiyonum da 11lere düştü
Nisanurnur Gulcee canım bende 20 haftalıgım tansıyonum 15 11 cıktı hastanede holter takıldı aksamları yuksekıyomua gunde 3 defa ilaç içiyorum umarım 38 e kadar gidebilirim🤦♀️
Deletedmom133 Gulcee kesinlike ihmal etme ben doğurdum ama gebelik zehirlenmesinden şüphelendiler düşmedi bir türlü
Gulcee Deletedmom133 tamam canım gidecem zaten dktora da bir sorım dedım 128-8. Ve 13-9 en yüksek suaaralar