Muhendisanne Symgmnr paylaşmamın sebebi her şey de vardır bi hayır diyebilmek, siz içinizi ferah tutun. Dua edelim, hepsi geçecek inşallah. Dualarım sizinle 😌 bebislerimizi sağ salim vaktiyle alacağız inşallah kucagimiza
2lokummannesiii Symgmnr of of dün yatışım verildi. Kasılma ve sancım var benimde 33+1im. Kasılmalar düzenli değil Allahtan. Az da ağrım var doktoru bekliyorum bakalım ne diyecek. Ağladım gece erken doğmasın diye. İğneler serumlar haplar gına geldi geceden beri. İnşallah çıkış verilir birkaç hafta daha dayansınlar inşallah Rabbime öyle dua ediyorum. Sağlıkla alalım kucaklarımıza.
Cileginannesi Symgmnr hangi doktor karar verdı canım? Sezgin doktor varmıs hıc gıtmedım ama agrıda en ıyı oymus. Devlettekı kadın dogumcu funda gakkında da ıyı duymadım
Symgmnr Cileginannesi fatih bey vardı nöbetçi devlete geldim o yatış verdi. Kendi doktoruma attım nst sonuçlarını sancı var tedaviyi yaptır dedi
2lokummannesiii Symgmnr evdeyim canım işte ağır iş yapmıyorum gerekmedikçe hareket bile etmiyorum diyebilirim. İlacı kullanıyorum bakalım inşallah zamanında Doğum yaparım. Sende durumlar nasıl ?
Symgmnr 2lokummannesiii ben de evdeyim sancı giderici bir ilaç var sanırım, turuncu ondan verdiler 3 günlük onu kullanıyorum. Enfeksiyon için ilaç verdiler falan
2lokummannesiii Symgmnr nidicard işte o kasılmalar için veriliyor bende hem onu hem de antibiyotik kullanıyorum.
Symgmnr 2lokummannesiii of off. Rahim ağzı uzunluğun ölçüldü mü canım. Ben de vajinismus var. Alttan muayene olamıyorum kasılmaktan bugün doktor erken doğumu öngörmek için bakmam lazım dedi napacağım bilemiyorum
2lokummannesiii Symgmnr ultrasondan baktı 39 mm olduğunu söyledi. Hastaneye gittiğimde 33 mm demişti. Alttan bakmak riskliymiş o yüzden bakmadı alttan. Senin ultrasonda bakmadı mı.
Symgmnr 2lokummannesiii bana alttan bakmam lazım vs konuştu korkuttu ya valla psikolojim bozuldu benim her şeye nem kapıyorum kuzum karnım sertleşince falan oturup ağlayıp dua ediyorum Allahım nolur 1 ay daha dursun diye
2lokummannesiii Symgmnr bende çok ağladım bir iki gündür ağlama dua et. Ama alttan bakmakta Doğum riski yaratıyor ne diye bakacak ki. Bu haftalar riskli olduğu için. Başka bir doktora da git bence. Üzülmememiz lazım dua edicez sadece.
Symgmnr 2lokummannesiii bir post daha açtım orda da demişler kesin çözüm alttan bakmak diye. Artık öyle yapmaya çalışıyorum kendi doktoruma gideceğim haftaya kısmetse
2lokummannesiii Symgmnr Allah Allah alttan bakınca ne olacak açıklığın ilerlese zaten anlarsın Doğumu su gelir kan gelir. Alttan bakınca da kanama oluyor bu sefer kesin doğuma alıyorlar.
Symgmnr 2lokummannesiii napacağımı şaşırdım açıklığa bakmak istediler baktırmadım yazı yazıp imza attırdılar bana devlette sorumluluk sana ait diye🤦🏽♀️
Symgmnr 2lokummannesiii ben ağrıda yaşıyorum doğu görevindeyiz burda imkanlar iyi değil diye erzuruma gidiyordum hep doktorum orda