Merveminali ben de hiçbir belirti de yoktu sadece hareket de azalmayla gittim. Ama enfeksiyonsa tedavisi oluyorsa sıkıntı yok önemli olan tedavi edilmesi Allah korusun erken doğuma götürüyor. Belki erken diye düşünüp bağlamadılar nstye bilemedim. Kanama için de bence doktoruna mutlaka gitmelisin ihmal etme sakın tedavi aşaması ama olsun