İyi geceler anneler, bebeğimin hareketleri azaldığı için acile gelmiştim. İdrarda enfeksiyon ve mantar var dedi doktor, nstde de kasılmalarım çıkmış. Yatış verdi ciğer geliştirici iğne yapıldı serum takıldı yarın gecede burdaymışım. Sonrası duruma göre bakılacakmış. Başına gelip 5 hafta daha duran var mı? Bana dua edin nolur oğlum sağlıklıca zamanında gelsin