zynp0609 eymen08arass ama yinede cok halsizsen git doktora belki bazı değerlerinde sorun vardır ilaç verir iyi gelir
Narmin12345 eymen08arass bende 33+3 bende tam tersi kaç gündü uyuyamıyorum... Oturmak iyi gelmiyor ama yalnız başına yüremektetde zorlanıyorum az yürüsem ayaklarım davul gibi şişiyır ve basamıyorum üzerine... Allah yardımcımız olsun
iremasanceylan eymen08arass Ben de 34 haftaligim sicaklar sadece bunaltiyor beni o yuzden disari cikmiyorum gerekmedikce😊Evde de canim sıkılıyor hemen gelsin bebislerimiz de onlarla ilgilenelim😄🤗🤗
defne55 Deletedmom0042 herkez için geçerli değil 10 haftalıkken de yatasim vardı 16 oldun balayı dediler gene aynıydım 20 oldum hala aynıyım 🤣🤣
ChubbyOrange eymen08arass aynı haftadayız evde yanıyooom modunda geziyorum :) yemek yemeye tahammülüm yok hep soğuk şeyler yemek istiyorum içim yanıyor gibi geliyor azıcık iş yapayım hemen belim sırtım deli gibi ağrıyor inanılmaz yoruluyorum:(
ChubbyOrange eymen08arass Canım senin de b12 düşükmüş doktor ne verdi? İğneleri var ama bana ampul verdi ben ampülü içiyorum iğne olmuyorum. Benim de b12 ve d vitamini düşük kolestrol yüksek çıktı :(
nurkiyak eymen08arass aslında en güzel haftalarin canım neden öylesin ki tadını çıkar çık dışarı 😊 halsizlik icin B12 ve d vitaminine baktır cikabildigin kadar çık mis gibi
nurkiyak eymen08arass meyve yu aç karnına yiyorum serinletiyor mudur nedir bilmem ama 3 haftadır Karpuzlu kahvaltı yapıyorum
ezehra eymen08arass ne saçma bi başlık sen öylesin diye herkes öyle olmak zorunda mı canım. Kendini öyle alıştırma kalk bence ben 39 haftadayım daha hiç yatmadım yani kendini salarsan gerisi gelir.
eymen08arass ezehra bende önceden iyiydim degerlerim düştü oruç tuttum diye elimden geleni yapiyom zaten merak etme
Catsmomy 37.haftamdayım hafta da en az 4 kere temizlik yapıyorum yemek yapıyorum geziyorum Evet yoruluyorum sisiyo ayaklarım ve ter çabası zaten ama durmak yok 😁😁