eymen08arass 34 haftaligiz çalışıyorum gayette hareket ediyorum yani yemek de yiyorum geziyorum da hatta işten çıkınca. Çok art niyetli bi başlık olmuş bu kendiniz zordasınız diye insanlardan da aynı şeyi yasiyo olmasını beklemeniz ne kadar bencilce bi durum.