Aynı sorunu hala yaşıyorum canım :) sabah aç karnına mide ağrısı ve bulantı yapıyor tok karnına alıyorum artık yemekten sonra alıyorum. Kabızlık gaz sorunu yaratıyor yine de ama başka çarem yok şurup da ishal ediyor bebeğim için katlanmak durumundayım