Duygu19031903 ben kulanıyorum 4 haftalıktan 12+6 günlüğüm halen kullanıyorum sabah su ile içiyorum 1 saat sonrada kahvaltı yapıyorum sonrasında balık yağımı alıyorum kabızlık yok bende ama mide bulantısı oluyor arada ilaçtan mı bilmiyorum rabbim güç küvet versin hepimize sağlığımızı daim etsin en çokta tek başına olanlara yardım etsin rabbim 🙏