Eslem19 Fasulyemveannesi ayyy canim yatup dinlenmekden baska yapacagin yok doktrolarr engelli deyip korkutuyolar Rbbim dilemezee hic birseyi olmaz bebegisin saglikla al kucagina sen yol yormus
anneyim_ Allah razı olsun allahım tüm isteyene nasip etsin benim de tamamını erdirsin inşallah ama doktorum beni korkuttu üç gün önce 0 çıkmıştı şimdi 17 çıktı dedim aradım iki günde bir iki katı olması gerekiyo üç olması lazım falan değerin çok yüksek dedi
Fdle anneyim_ saçmalamış doktor ben adet günü yaptırdım 94 cıktı 2 gün sonra 1500 cıktı o vücuduna gore değişiyor hormonlarla alakalı yani 17 çok güzel demek ki daha çok minik 2 gün sonra yine yaptır 1000 gördüğün zaman da doktora git keseyi şimdi göremez gitsen bile haydi hayırlı olsun çok sevindim Rabbim hayirla sağlıkla tamamlasın inşallah 🙏😍😘
anneyim_ Ama burda biri de yazmıştı adet günü 0.100 iki gün gecikmiş 61 çıkmış benim ki de normal bence ah bu doktorlar!
TunarinAnnesi anneyim_ Tebrikler hayatim cok Mutlu oldum Allah sag salim kucagina almayi nasib etsin InsAllah ❤️🌹😍👍
Filizert anneyim_ bence hamilesin benimde öyle hiç gözükmeyecek derecede silikti. Hamilesin dediler geç döllenmeden kaynaklı bişey hatta geç bile kese gözükebilir bunlar normal şeyler Bebek olmasa sırf tek çizgi oluyor yanında silik bile olsa Bi çizgi olmuyor
anneyim_ madl41 canım iki gün arayla mı betan böyle çıkmıştı sıfır çıktığı zamanlar belirtilerin varmıydı peki
madl41 anneyim_ Perşembe akşam bakmışlardı birşey yoktu Cumartesi sabah da baktıklarında hamileydim 😊 Belirtilerim aynı adet gibiydi sadece karnım çok şişti vücudumda bide bel ağrım vardı sürekli lavaboya koşuyordum ama beyaz akıntım vardı hep bide çok lavaboya çıkıyordum idrara 😊🙄
Mervehasan1 anneyim_ benimde öyleydi canım 0.7 idi . Kanda çok düşük çıkıyor ama hiç üzülme yavaş yavaş yerleşecek ❤️❤️
Mahbuss madl41 canım adetin 2 gün mü geçti öyle öğrendin benimde bugün adet günumdu olmadım karnım iki gündür sis bide yoğun beyaz akıntı var adet zamanima yakın hiç böyle akıntı görmemiştim o yüzden buna güvenerek test yaptım ama tek çizgi çıktı .bugün de karın ve bel ağrısı başladı
Mervehasan1 anneyim_ sanırım 2 hafta sonra adet olmam lazımdı olmayınca üzerine de 1 hafta geçinde test yaptım pozitif çıktı. Ertesi günde doktora gittik keseyi gördük