anneyim_ ben adetim 10 gün geçtikten sonra yaptım o zaman bile 2. Çizgi hafif silikti. Kan testide 200 küsürlerde çıkmıştı. 10 gün gecikmeye düşük bi değer yani , geç döllenme olduğu için bu şekilde olabileceğini söyledi drum. Yani gebe olabilirsin 🙏🏼 Hayırlısı olsn..