anneyim_ benimde bebek düşündüğümüzden beri 33 günde oluyordum ama geçen 27.gunde oldum yani eski düzenim gibi oldu bugünde 28.gun bugün bekliyordum hiç ümidim yoktu zaten adetin 3. Günü için doktordan randevu bile aldım istediğim doktordan zor randevu buluyorum diye ama şimdi senin böyle olunca banada bir ümit oldu belki vardır diye karın ve bel ağrım var karnimda sis iki gündür bide yoğun beyaz akıntım var bu ikisinden suphelenip test yaptım ama çıkmadı sanırım yine adet olacağım senin belirtilerin varmiydi