yorumcuanneniz anneyim_ benimde 2.9 çıkmıştı tarlusal kullandım ada çayı içtim adet görmedim daha sonra evde yine test yaptım pozitif çıktı geç döllenme olmuş 😊
Haticepinaar0 anneyim_ Canim dedigim gibi ben mesela migde bulantim vardi hastalanmadan once belitileri yasadim daha sorna test yaptim
Buketterzioglu anneyim_ ikinci öizgi gözüküyor cnm 🧚♀️ İki gün bekle kan testi yaptır🙏Sonucu bildir bizede😘🍀
MerveNural anneyim_ gebelik once kana sonra idrar a geçer kan sonucu baglayicidir idrar testleri degil
MerveNural anneyim_ cnm oradaki diger beya çizgi testin cizgisi yani idrar birazda bekleyince tam gorunuyor biraz dha fazla bekleyince diger kirmizilik yayilabiliyor adet gecince tekrar kan ver odrar testleri cok guvenilir degil
Kuzeyufuk Canım mesela benim adetim on gün gecikti ve ben adet günümde evde gebelik testi yaptım negatifdi dünde kan testi yaptırdım değerim 21 çıktı geç döllenme olmuş yani seninde öyledir
Mahbuss anneyim_ seni üzmek istemem canım ama biz ümit ettikçe daha çok geciktiriyoruz adetimizi başka marka testle dene birde inşallah hamilesindir
anneyim_ Esrayusuf hiç bilmiyorum inanasım glemiyo belkide sonunda üzülmemek için kendimi olumsuza odaklıyorum
Esrayusuf anneyim_ çok haklısın kuzum bende iki ay önce ili testte böyle silik gördüm test yaptım ama yAni hamileyim dedim odakladım kendimi sonra baktım negatif çok üzüldüm ama iki gün sonra evde testi tekrarla tekrar kızarırsa vardır
Kuzeyufuk Esrayusuf Fdle biliyomusun aynı bende su an senin gibiyim 10aylık evliyim ve pkoluyum. Dün beta hcg ne baktırdım değerim 21cıktı sadece klomen kullandım ve doktor geç döllenmiş olan bir gebelik var dedi rabbimin mucizesi
Fdle Kuzeyufuk gerçekten öyle ben hiç tedaviye başlamadım Rabbimin takdiri ben bekleyeceğim biraz daha dedim ve ne zaman ki kafamdan attım o ay hamile kaldım bin şükür şuan 7 haftalığız Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip eyler inşallah 🙏
Kuzeyufuk Esrayusuf bende klomen kullanmıştım.yumurtam geç olgunlaşıyor geç büyüyor diye araya bayram girdi diye takibi tam yapılamadı.doktor yeteri kadar büyüseydi yumurtam çatlatma iğnesi yapacaktı.o yüzden bu ay doğal yolla deneyin diğer ay iğne yapılsın demişti.
Kuzeyufuk Esrayusuf klomen yumurtlamayı artırıyor ve takibi yapılıp büyüme güzel olursa çatlatma iğnesi benim yumurtlar tembeldi biraz inşallah seninki güzellikle büyür
Senanur06 anneyim_ ben kanda öğrendim ilk hani bi tabir varya hissettim diye simdide ben hamile olduğumu hissetmiştim teste seninki gibi çıkınca kan verdim kanda öğrendim 3 haftalık hamile oldugumu darısı sana ins 😂
anneyim_ Mahbuss adrese yakın nöbetçi eczane buldum farklı bir marka test aldım bu markayı ilk kez duydum onunla deniycem