Merhaba bende sizlere bir sorabilir miyim rica etsem cavap verin ben 10+4 günlük hamileliyim ilk gebeligim doktorum ,%40 çocuğunuz engelli olabilir dedi ve aldırmalisin dedi bende istemediğimi söyledim çünkü kalp atışı duydum yapamadım bizde kafamizi dinlemek için Karadeniz e gittin gün 11saat yoldan geldik eve gelir gelmez bir kanamam oldu adet kanaması gibi çok korktuk ve hemen doğum Hastanesi'ne gittik doktorum yerinde yoktu aradım orda bebek canlı dendi kalp atışını duydum kesesi iyi denildi ama düşük riskin çok yüksek dedi eve bir iğne vurdular eve geldik kanamam devam ediyor du soğuk duş aldım ve kesildi şuan yok ne yapmalıyım ne olur yardım edin bana