Deletedmom3342 Bizde 12. Haftada sorduj, erkeğe benziyor amaa bu haftalarda yanılma payı çok oluyor dedi. Bende değişir inşllah diyr umut ediyorum. Benim bir kızım var ve bir kızım daha olsum istiyorum.
Tugba1234 Melihatuna bende 11+6 ogrendim halada ayni erkek cinsiyeti degisme diye bisey yok zaten tamamen doktor tecrubesine bagli pozisyon da uygunsa ogreniliyor cinsiyet
Melihatuna Tugba1234 hiç bakmadı ki ama cinsiyet için gelişimine baktı ölçümlerine baktı sonra bence erkek dedi 🤦♀️
Tugba1234 Melihatuna benimkide once benziyor dedi ikili test icin biseyler ye gel bebek hareket etmiyor diye söyledi geldigimde bacaklarini acdi cinsiyeti kesinlesti erkek dedi tamamen doktorun tecrubesine bebegin pozisyonuna bagli ogreniliyor 12 haftalikda olsa Allah kiz erkek hayirlisini nasip etsin insallah
Melihatuna Tugba1234 amin canım cümlemize inşallah ya kımıldıyordu ben de hep ultrasonu takip ettim ama bacak arası bi pozisyon olmadı neye göre erkek dedi ben de anlamadım 🤷♀️
Melihatuna Tugba1234 amin canım cümlemize inşallah ya kımıldıyordu ben de hep ultrasonu takip ettim ama bacak arası bi pozisyon olmadı neye göre erkek dedi ben de anlamadım 🤷♀️
12_yil_sonra Melihatuna benim de bir oğlum çar ikinciye kız olur diye heves ettim de 16.haftda erkek dedi doktor. Döner mi bu saatten sonra zor 😂😂
Melihatuna Tugba1234 yok kuzum oğlumda da ilk kız dediler 14 haftalıkken kemik yapısı aynı kız falan 17. Haftada bamya bize ordan merhaba dedi 😂
Melekkirbas Melihatuna ben 11 haftalikken detayliya girmek durumunda kaldim.perinatolog kiz dedi.şuan 18 haftaliğim netleşti.erkende anlayabiliyolar.hayirlisi işallahh 🙂
Syst33 Pinkbabe canım kaç haftalıksın şuan banada 12.haftamda kıza benziyor dedi ama değişir mi ki diye korkuyorum
Melihatuna Syst33 son adet tarihim 1 Nisan kendi doktorum geç döllenme dedi bugün 12. Haftaya yeni girmiş oluyorum. Ama 2 li tarama testi için muayene olduğum doktor dün 12+5 dedi ben de bilemedim 🤷♀️Bakalım sonuçlar belli olsun kendi doktorum ne dicek 😂
Pinkbabe Syst33 Biz 17+2 olduk kizimla 12+1 den beri değişmedi şükür 🌸 Sağlıklı olsun tabi ki ama kız çok değişmiyor canim bende çok istemiştim çin,rus kan yenileme hepsi tuttu bende 🤭 doktoruna güveniyorsan tecrubeliyse emin olabilirsin bence
Aslihanbbi Melihatuna canım benim 11 , 13 ve 15 haftalar hep erkek denildi ama 16 dan sonra kız diye değişti. Iki farklı doktorda da aynı şey dendi 19 'ün içindeyim şu an hala kız 🤣♥️🙏