Kızlar şimdi doktordan çıktım bir oğlum var 2. Gebeliğimi yaşıyorum 2 li tarama testi yaptırmak için özel bi hastaneye geldim doktora muayene oldum 11+6 haftalığız bugün 12+5 olarak söyledi ve cinsiyeti erkek bence dedi normal de başka doktora muayene oluyorum testler için ultrasona girmem gerekti sadece haftası böyle farklı çıkıp bu kadar erken cinsiyet öğrenen var mı ya ? Oğlumda 14 haftalık kız denildi 17. Haftada bamyayı gördük sizce inanmalımıyım beklemelimiyim daha ?