@Havvadem çok geçmiş olsun darısı başımıza ❤️ Ayynııı ben de senin gibiyim canım mızmızım dayanıksızım nazlıyım, baştan beri normal doğum diye tutturdum ama bir yandan da korkudan ölüyorum, ama en sonunda dedim ki neyse zaten epidural var onu yaptırırım, ama anladığım kadarıyla epiduralsiz yaptın gibi bişey olmuş seninki de.. benim sana sorum canım, hiç epidural almadan devlet hastanesinde doğum yapmak nasıl olur sence çünkü ben gebe okuluna gittikten sonra devlet hastanesinde doğum yapmayı düşünür oldum