Havvadem Ne güzel detaylıca anlatmışsınız çok teşekkürler🙏 ben de 39+4 teyim, bu sabah kontrol vardı, aynı şekilde biz de rahatı yerinde doğası hiç yok diyerek (ben içimde 41.haftaları beklemese bari kaygılarıyla) eve döndük. Şimdi müzik açıp oynamayı planlıyorum :)) inşallah Allah'ım normal doğumu sağlıkla nasip eder bana da🙏