@Havvadem aynı düşünceler bende de var canım, beni sancı odasına bırakacaklar doğum gerçekleştikten sonra bebekle birlikte alacaklar oradan yanımda olamıycaklar ben de diyorum üzülürmüyüm o zaman filan bir tek bunu düşünüyorum, bir de dediğim gibi dayanamazsam keşke özelde yapsaydım epidural isteseydim mi derim işte bunlar biraz kafamı karıştırıyo, yoksa onun haricinde bir şüphem yok, gebe okulunda ebe bize sancı odasını doğumhaneyi gezdirdi çok temizdi herşey çok iyiydi daha ne olsun bütün ömrüm orda geçmeyecekya