DOĞUM HİKAYEM
39+6 idi bu ogluş artik gelmek istemiyor yerini cok sevdi 42 ye kadar bekler bu oglan sancilarimda gelmez suni alirim diye dusunuyordum kara kara, o 16 haziran akrabamizin nisanina gittik orda baya dökturdüm herkez kiz dogurcan oynama diyip durdular, zaten benim amacimda dogurabilmekti 🤭
Halay cektim horon teptim cifte telli oynadim derken kasılmalarım basladı, yoruldum herhalde diyip yerime oturdum 😐 sonra oturdugum yerde devam ediyordu kasilmalarim dikkate almadim esimle nisandan erken ayrıldik o gece esim ise gitti(bekci oldugundan) evde yanlizdim kayinvalidem bana gelmek istedi dedim bisey olursa ararim..
Sonra eve geldim saat 12:30 du hafiften suyum siziyordu ama ne oldugunu pek anlayamadimda sonra su sizmalari devam etti, derken gece birde nisanim geldi sonra kayinvalideminde ici rahat etmemis oda bana geldi gece 2 de sancilarim basladi ama dayanilcak gibiydi ve telefondan kasilma programini actim duzensizdi sancilarim bi 45 dakikada bir geliyordu sonra 30 dakika sonra 20 dakika ya dustu ve sabaha kadar uyuyamadim anladimki yarina dogum var 🤗 heyecandan gozumu kirpmadim esim eve sabah 7 de gelicekdi aradm erken gel dedim 6 da gelebildi hemen dogru hastahaneye 7 de nts ye baglandm sancilarim cikdi kayinvalidem ve esim yanimdaydi ebe aksama dogurursun dedi, ama ben inanamadim en gec yarina dogururum diyordum 17 haziran bebegmin son gunundeydik tam 40. Haftada gelmek isdedi oglusum🙏 cok dakigizdir 😋 derken acikligima bakdildi 2 cm dedi ebe halbuki geceden beri sancim vardi bi an daha cok zamanim var dedim icimden sonra ebeye sanci kac olursa dogururm dedim 😒 100 olursa dogurursun ama acilmana bagli dedi.. her sanci geldiginde gozlerim nts deydi, 15 dakikada bir geliyordu artik sancilarim ve saat 10 olmustu sancilarim duzenli geliyordu 60 a cikiyordu nts odamda onlugumu giydirdiler esim evden esyalari getirdi ve son ana kadar yapmadigim plates topunu sanci aninda muhakakk olmasi gerektigini hep siki siki tembihlemisdim esimi 😇 topum saat 10 da geldi her sancim geldiginde uzerinde zipladim ayakta duramiyordum yer cekimi beni asagi cekiyor sanci ile basa cikmak cok zordu acilmam artik 3 cm di gidim gidim ilerliyorduk ama sezeryani asla dusunmedim..
1 saat sonra ebe tekrar bakti 4 cm dedi ben yine plates topunda zip zip tabi, kayinvalidem cok zipliyorsun bebehe bisey olmasin diyip duruyordu ama biz egitimde gormusduk cok ziplamiyordum aslnda onlara oyle geliyordu artik iyice sandim siddetlendi saat 11 yanima arkadaslarim geldi surekli brii gitti biri geldi onlar sayesinde aksama kadar nasil vakit gecirdim bilemiuorm her gelen cok iyisin sen yaparsin diyip gazlayip beni gittiler 🙈 aksama kadar 20 kiz arkadasm geldi ziyarete her biri ile 5 dakika sohbet derken. Zaman cabuk ilerliyordu tekrar alttan muane oldugumda suyum geldi ebe suyunda geliyor diyip tamamni bosaltti ve artik biliyordumki acilmam 5 cm suyumda geldi sancim cogalicak su gelir gelmez sancim tavan yapdi aglayarak, odaya dondum esim ilk aglamamda ozaman sezeryan olsun dayanamicaksan dedi ve bende kizdim ilk aglamamda niye boyle diyorsun destek olsana diye, halbuki gercek suki aglamama dayanamadi esim 🙏 ama ben basaricakdim kimsenin elini tutmadan kimsenin omzuna yaslanmadan pilates topunda ziplayarak karsiladim sancilarimi bi ara odam kalabaliklasdi ve herkese bagirdigimi hatirliyorm susun diye cunki o sanci esnasinda kimseyi duymak isdemiosunuz herkes sessizlesdi odadan cikdilar bir kisi kaldi sadece dayanamayip epidural isdedim 5 cm de epidural yapdilar 4. Gelen sancimda artik biraz daha hafiflemisdi ve pesine hizlansin diye suni taktilar yine bagirdim ben suni isdemyorm alin bunu benden diye daha hzili olcak dediler acilman mecbur kabul ettim artik agliyordum sancilarda elimi tutan esim degl arkadasimdi ben ahladikca o benden kacti duramamis yanimda😏 oglen 2 oldu, sancilar tavan epiduralin etksii sadcee 1 saat surdu anestezi doktoru. Vucut hemen atiyoru epidurali dedi her nts ye baglandigimda cildiriyordum sancilarim esnasinda telefonuma liste hazirlamisdim dua edecegim kisiler vardi benden dua bekleyenler onlari bile es gecmedim hepsine tek tek duami ettim 🙏 gelen herkez cok iyisin havva diyorlardi cok sukurki bas agrisina dayanamayan ben korkak olan ben Rabbim oyle bi sabir veriyorki kendinize inanamiyorsunuz..
doktorum kontrole geldi en son Saat 4 du 5 6 gbi dogumun olur merk etme dedi ama ben hala inanamiuordum sanki geceye kadar sanci cekcek gibiydim..
acilmam cok gizel ilerledi her muanede 1 cm acilmam oluyordu ve saat 5 di. Plates topu yol arkadasim olmusdu resmen bu arada , sabah 8 den aksam bese kadar zipladim smdi ise gulerek anlatiyoruz ziplayarak dogurdum diye 🤗 Acilmam 9 cm ebem hadi artik sira sende ikin her sancinda dedi isde o an odada sadece esim ve ben vardi nts 100 deydi ve ben ikiniyordum elimden tutan esimden destek aliyordum.. 5 dakika ikinmam surdu sancim saniyeler arasi geliyordu.. ebe geldi hadi dedi gidiyoruz.. ben dogumhaneye cikamadik sancidan yere comeldim birakin burda dogurcam diye bagiriyordum 🙈 cunki ikinma gucu oyle kuvvetliki sadece onu yapabiluyorsun ne yuruyorsun ne konusabiliyorsun.. kapida birsuru kisi beni ve bebegimi bekliyordu esim arkamda kaldi ben ise dogumhaneye kosturuyordum catala cikdim 3 5 ikinma derken bebegim dunyaya geldi, oo 4 kilo var bu bebek dedi doktor plesentasida kocamn masallah dedi, sonra bebegimi bana verdler, sonra benm dikis islemlerim yapiliyordu oyle rahtladimki birden, yeniden dogmus gibiydim, herseyden arinmis ve hafiflemis 🙈 sonra disardaki sesleri duydum esim anne geldi dedi bebegemizi gorunce disarda sarilarak aglasmislar tabi ben kendimden gecmisdim o ara disari cikdigimda kimseyi gozum gormedi. Odama alindim ve bebegm geldi ilk emzirmemizi yaptirdik.. 3755 dogdu tabi sonra kilosu biraz dustu pasamin, Rabbim isteyen herkese nasip etsin ben okadar agri esigi dusuk, aciya dayaniksiz ve mizmiz bi insanimki, eger ben dogurduysam herkesler dogurur diyorum 😇 Kafanizda normal dogum diye kodlarsaniz Allahin izni ile basariyorsunuz darisi isteyenlerin basina simdi 10 gunluk olduk bile 🙏