nrglvrl 32+6 dayim , 17 Agustos dogum insallah , yontem belli degil suan .. hazirliklar tamam degil , sicaklardan birsey yapmak istemiyor insan.. 11 kilo aldim toplam, ki tatli krizleri devam ederse daha da cok alirim gibi geliyor 😊😊
Merve2332 Ebrulin orda durumlar nasıl bilmiyorum ama burda özel hastaneye gidiyorsan sigorta yaptırdıysan fikrini alıyorlar
Merve612506 Merve2332 inşallah canım sağolasın güzel mesajın için 🙏🏻🤲🏻💖 Dua edin inşallah iyi olup enerjimi toplarım en yakın zamanda
Fatmaa123 Havvauygun yok canım salı gününe tekrar gidicem tansiyonumu her gün düzenli ölçüp kardioloji doktoru bakacak tekrar bişey dicek sonuca göre
Ayserhnckn Merve2332 34+5 olduk ağustos 4 tam tarih ama temmuzda gelir diye düşünüyorum karnım fazlasıyla indi aşağıya adet sancıları gibi sancılar çok olmaya başladı bakalım ne zaman gelecek prenses 🤗 ben 13 kilo aldım ama bebiş şu an ne kadar bilmiyorum haftaya öğrenicez onu da 😊 bütün hazırlıklarımız da tamam inşallah son dk bişey çıkmazsa
Merve2332 Ayserhnckn temmuzda her hafta kontrole gideceğim ben sen her hafta kontrole başladın mı canım ağrı sabah kalktığımda oluyor benimde
Ayserhnckn Merve2332 yok daha her hafta kontrol başlamadı en son 32+4 ye gitmiştim bide haftaya gidicem işte 35+2 oluyorum belki ondan sonra her hafta çağırır zaten haftada bir olmasa da artık 10 günde bir gideriz. Benim ağrılarım her zaman olabiliyor valla ama genelde akşamları yada ayakta çok kaldıysam o zamanlar sürekli oluyor zaten 1 hafta daha çalışıcam bakalım çok yoruluyorum ama sonrasına bebek için lazım 🤗🥰
lilamom Merve2332 Sicaklar bu kadar bastirmasa iyiydim bayada sicaklar mahvetti beni disari adim atamaz oldum butun gun evde evdede hicbisey yapamiyorum dogru durust uyuyamiyorum bile sicaktan😤 hazirliklar bitti cantalar hazir bir aksilik olmazsa normal dogum olrak konustuk doktorumuzla bakalim sali kontrolumuz var
Merve2332 lilamom bende şu sıcaklarda sadece bebek sağlığı bakımı ile ilgili kitaplar okuyup mayışıp uyu uyan yapıyorum çok zor bu sıcaklar
lilamom Merve2332 sikildim artik ben yuruyus yapamiyorum markete bile gidemiyorum sabah 7.30 da bile sicak yuruyemiyorum evde ordan oraya bunaldim
Cansuuu16 lilamom aynen öyle benim de evdeyken bile ayaklarım ağrıyor yürüyüşü çok yapiordum 1 haftadır böyleyim evden çıkamıyorum markete bile ben gitmiyorum 🤦♀️