Merve2332 31+4. Toplamda ben 6 7 kilo aldım. Bebiş 2 kilo.
Hazırlıkların çoğu bitti, anakucağı ve birkaç kıyafet kaldı.
Benim hastanede giyeceklerim vs tamamen eksik. Hastane ve doktor tercihimiz belli. Şimdilik normal doğuma bir engel görünmüyor.
Böyle durumlar çok şükür.