Denal 37+0 da ayrılmak gerekli tabi ama ben 36+0 da ayrılmış oluyorum son 1 hafta gitmicem sıcaklarda olmuyor çünkü.. siz çalışabilir kağıdını 32+4 te almış olsanızda muhtemelen kağıtta o gün için 32+0 yazıyordur. Bu yüzden sizin hesabınızla 37+4 te sizde çalışamaz raporu almanız lazım sistem de o tarih 37+0 gözükecektir. Ona dikkat edin çünkü SGK hafta hesabı yapıyor gün hesabı değil.