Merve2332 Dilker ben niye hergün kilo alıyorum acaba 😅 gece bebe bisküvisi süt yüzünden olabilir mi 😅😅
Dilker Merve2332 o da olabilir tabii ama bence bünye meselesi benim sindirim sistemimin maşallahı var 🤭 doğumdan sonra tüm kilolar gider inşallah 🙏🙂
Cansu_6167 Merve2332 bana da öyle geliyo rüyamda 10 Ağustos akşam 22:00 diye gördüm dogumumu,bekliyoruz bakalım bende ramazan bayramında doğmuşum 😊😍
Tugbisko https://imgyukle.com/i/kmE3Kc https://imgyukle.com/i/kmE80R https://imgyukle.com/i/kmEFDN Odası geldi prensesimiz kızlarrrr nasıl sizce
bicirinannesi Merve2332 bizim Doğum da 12 Ağustos görünüyor 🥰 ama hazırlıklar maalesef tamam değil. Sıcaklarla başımız dertte. Ne eksikler bitti ne çanta hazır. Doğum şeklimiz de belli değil. Hastane hala kararsızım 🥺 ben 5 kilo aldım oğluşum şuan 33+3 1743 gr. Baya düşük gibi kilosu ama bilemedim 🤷🏼♀️
Merve2332 bicirinannesi canım günümüz aynı biZimde 12 agustos görünüyor 33-3üz , hangi şehirdesin hastane seçimi biraz sıkıntılı
Cennetkokulumeleklerim 30 haftalık olduk 1900 kilosu 1 buçuk kilo aldım 😊💃 önceki sezeryan olduğu için büyük ihtimalle Ağustosun 20sinden sonra olacak daha bitmedi alışveriş zaman buldukça alıyorum geceleri kabus gibi başım terliyor çok 🤦🏻♀️
Merve2332 Deletedmom0333 geçen gün aksesuar almaya gittim belim ağrıdı ayaklarım şişti çok zorlandım ben 😞 bünyem kötü heralde 😅 temmuzun 15ine kadar benim herşeyi bitirip evde oturmam lazım
Merve2332 tunamom1907 kesinlikle hiç birşey yapasım gelmiyor benimde sıcaktan dolayı , işe git gel aygın baygın yat ev dağınıklığı falan aldı başını gidiyor
Merve2332 Denal bende mekan yatağının üzerine bi tık yün döşek yaptırmak istiyorum , çilekteki satış danışmanı asla tavsiye etmem yatağında yatsın yün olur mu hiç falan dedi , eskiler derler yün ağrıyı sızıyı alır diye 😅
Merve2332 iremugurlatasoy 33-3üm doktorum doğum şeklini konuşmadık ne istiyorsun dedi bende sezaryen dedim ama 36 hafta olmayınca gününü söylemeyecek sanırım
Merve2332 Poncikmom25 aynıyız işten eve ağzımı ayırıp geliyorum yattığım yerde eşim gelene kadar kalıyorum 😂