Emreilknur5561 süpersiniz , en iyi haftan yap bütün ütünü hem çok sıcaklarda buhar çekilmez 😅 amin canım hepimize hayırlı doğumlar. Bebek odam 1 temmuzda teslim olacak onun temizliği yerleşmesi kaldı, birde hastane odası için organizasyoncu ile görüşeceğim süs hediyelik yapacak kadar enerjik hissetmiyorum kendimi