Merve2332 Ağustos anneleri nasılsınız bakalım, hazırlıklar bitti mi , hastaneniz doğum şekliniz belli mi, kilolar ne alemde sohbet edelim biraz 🎉♥️🎉
Tazegelin12 Merve2332 Hazırlıklar tamam şuanlik normal dogum gozukuyo insAllah bi sorun cikmazsa 32 haftaliqiz 5 kg aldik toplam hersey yolunda şukur 🤲💙
Emreilknur5561 Merve2332 30.haftama aldığım 2 kiloyla devam ediyorum çok şükür 🙏🏻😂 Kızımda 1250gr anası gibi fit olacakmış 😂 Şu anda varis dışında bir sıkıntım yok Doğum şeklimde ona bağlı birazda, ilaç kullanıyorum inşallah gecicek 🙏🏻 Kıyafetlerimiz, beşiğimiz vs hepsi hazır sadece yıkanıp ütülenmeyi bekliyor bende sağ Salim kızıma kavuşmayı bekliyorum 🥰Allahım herkese sağlıklı doğumlar nasip Etsin bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza alalım inşallah ♥️
Merve2332 Krvn53 benimde daha bitmedi şu sıcaklarda hiç birşey yapasım yok , ödem ve şişlik başıma bela oldu 🙀
Krvn53 Merve2332 kac haftaliksınız siz benm sadece ayaklarım şişiyor uzatınca geçiyor çok şükür ama sıcaklardan gece uyuyamiyorum oturduğum yerde ter dokuyorum
Merve2332 Emreilknur5561 süpersiniz , en iyi haftan yap bütün ütünü hem çok sıcaklarda buhar çekilmez 😅 amin canım hepimize hayırlı doğumlar. Bebek odam 1 temmuzda teslim olacak onun temizliği yerleşmesi kaldı, birde hastane odası için organizasyoncu ile görüşeceğim süs hediyelik yapacak kadar enerjik hissetmiyorum kendimi
Gulchirai Merve2332 bakım ürünlerinden başka herşey hazır sadece yıkayıp ütülemek kalıyor 6 kilo aldım ve agustosun sonuna denk gelıyor doğum inşallah sağ salım alalım bebişlerimi 🤲🏻🤲🏻
Merikis1234 Vay be alınan kilolara bak . Ben 10 kilo aldım 😖😒😒 kıyafetleri hazır yıkama ütüleme dışında beşik beklemede 🙄 kendim içinde bişey almadım daha çok şükür bi sıkıntım yok sıcak hava deli ediyor sadece sıcak basması çok kötü 😬 ara ara da Boğaz yanması nadir olarak da belim ağrıyor 33 haftalık olduk bebişimde 2 kg 43 cm MaşAllah ❤️
Merve2332 Merikis1234 maşallah size, ben 12 aldım hiç üzülme sen , sıcaklar artmadan kendi eksiklerini tamamla bebeğinlileri az çok birilerine aldırırsın , anne eksiği daha önemli
Denal Merve2332 bitmedi..jer şey duruyoo.sadece beşik aldım o da geldi ve kuruldu daha uyku seti yıkanacak ....sizce hazır uyku setinin sadece kılıflarını mi yıkamak lazım.....
Merve2332 Denal beşiğin uyku setini yıkadım , bebek odası 1 temmuzda gelecek onun uyku setinin dışını yıkarım koruyucuyu falan
Denal Denal bu arada bnde yarın 32 olacam daha doğum um nasıl olacak bilmiyorum Normali 24agustosd u gün değişimi bif iktim yok siz kaçıncı haftada nizda doğuma şeklimizi ogrendjniz
Deletedmom0333 Merve2332 bızde 32.1 olduk bugun giyim konusunda eşyalarımız hazır beşigimiz cantamız kaldı bitek eşyalarımızı yıkayıp ütüleyecez sıcaktan 2 hafta içinde yapnayı dusunuyprum dogumumuzda agustosun 10una kadar gercekleşecek inş sezeryan olacak
Merve2332 Deletedmom0333 bayramdan önce olacak gibi , bende bebek çantası anne çantasını hazırlayıp girişe koydum şimdiden
Merve612506 Merve2332 34. Haftadayım Benim gibi hiçbir şeyi hazır olmayan varmı 🤦🏻♀️ 7.aya kadar kusmaktan bi yere çıkamadım şimdilerdeyse ayakta duramamaktan 😂😂😂 Kızımm benim çıplak kalacak galiba
Aysnrplt Merve2332 kıyafetleri tamam bir kaç body dışında bugün banyo setini aldım kızımın az bir eksiği kaldı benim eksiklerim duruyor ve hastane çantası hazırlıycam
Merve2332 Aysnrplt bebeğin eksiklerini çevrendekilere aldırırsın da kendi eksiklerini tamamla canım bir an önce pijaman lohusa kilodun falan aceleye sıcağa gelir unutursun