A_S_K aynı durumdayız.tiroidimi çekip, şırıngayla, ankaraya patolojiye yolladılar.idrar yolumda enfeksiyon çıktı.kadın doğuma gittim doktorum 500 mg aksef ile tek kullanımlık suda eritmeli ilaç verdi.bir de ben kum süzüyorum.kadın doğuma muhakkak gitmelisin