Bayanlar bir şey soracağım. Doktorum tiroid ilacını 75 mg yükseltt. Evde 50 mg ve 25 mg bitiremediğim ilaçlar vr. Bir tane 50mg bir tane 25mg içsem olur mu?
Daha sonra elimdekiler bitince direk 75mg alsam diyorum?
Enfeksiyon içinde idrar yollarımda enfeksiyon çktı. Dahiliye doktorm ilaç yazdı. Kendi kadın doğum soktoruma cumartesi randevum var bekleyip kendi doktorumun yazacağı ilaçları alsam daha mı iyi olur? Teşekkür ederim yazan herkese.