derinmilatuncay A_S_K yok alttan muayene etmedi.gerek duymadı tahlillere göre en düşük dozdan hem tiroid hem de idrar yolu enfeksiyonu tedavisine başladık.vermesem de olur taş düşürme sancısı olmadan da müdahale etmeyiz zaten dedi.ilaç verdi işte
A_S_K derinmilatuncay Benim geçenlerde kızarıklık kaşıntı olmuştu. Sirkeli su ve eczacı tarafından trovogen ile dış kısımdaki kaşıntı kızarıklık gitti. İç kısımda enfeksiyon devam ediyor. Söyleyeyim acaba alttan muayene eder mi?
ozgurhayalim Tiroid ilacını piyasada 125 mg olmadığı için 25lik ve 100lük olarak alıyorum canım. Sıkıntı olmaz elindekileri bitir