Park yatak kullandim 2 cocugugmda da tutunarak kalkana kadar ilk katta yatti ince yatagiyla kalkmaya baslayinca en alt kata aldim orasi icinde kalin yatak aldim 4 yasa kadar kullandim icinden kacmaya baslayinca birde 2 cocuk büyütüp omru dolmustu artik yatagin cok gezdi benimle yatak memlekete giderken vs cocuklar kendi yataklarinda yattilar boylece yer yadirgama olmadi arkadasim hamak tarzi bisey verdi simdilik onda yatiricagim ins ama donmeye baslayinca park yatak alacagim tekrar ins tabi :)