espalp Semrasem ben hepsi burada’dan alıcam 🤷♀️ Valla bi şey olmaz gezip yatak aranmaz bu sıcakta 🤷♀️
Aylininzz Semrasem canım benim ben civilden aldim piere cardinin 2 yıl garantili hem ona bisey olsa hemen ilgileniorlar
Nes1960 Semrasem ince olani biliyorum o ilk kat için ama kalin dedigim bizim yataklar gibi yayli oluyor asagi indiginde ince yataklar cok derin oluyor bebegi alıp koyarken insanin beli agriyor ama kalinda oyle değil alip koyarken inceye gore daha iyi oluyor.
AYsegulusal TTugbaaa ben alt açma li olanlara dışarda çok baktım ama güvenemedik onlara üstüne bebek koymak gelmedi içimden yani zaten çok uzun süre kullanılmaz diye bu sineklik cibşnşikşi daha işime yarar diye düşündüm
TTugbaaa AYsegulusal alt açmalı tasimicak gibi geldi ve dışarda daha pahalı mp3 calarida gayet iyi sesi titreşimi ışığı falan güzel pille çalışıyor tlf bağlayıp da mp3 kullanılıyor ben kendi sıvı geçirmez yatağında 100 tl ye aldım gayet iyi kendim denedim 😊
espalp Semrasem park yatak için yatakların hepsi ince zaten kalın yatak değil ki. Kalınlığı da yazıyor zaten paketin üstünde 🤷♀️
Aylininzz Asuum ben civilden aldım pier cardinin hem 2 yilmiydi neydi garantisi kuzenimde magazada çalısıyor iyiymis o marka bisey oldumu hemen cabuk ilgileniorlar
AYsegulusal TTugbaaa pamuk ince yataklar dan mı aldın cnm birde uyku seti aldın mı şu kenar korumalı olanlar varya onlardan alayım diyorum ama beşik üst kademede iken olurmu sence
Nes1960 http://www.massimobaby.com/tr/ortopedik-yayl%C4%B1-yatak-ortopedik-yayl%C4%B1-bebek-yata%C4%9F%C4%B1-60x120 Bu sekilde benim dedigim olculere gore vardir siteyi bilmiyorum ornek gostermek icin attim araştırmadan burdan almayin derim.
Asuum Nesli07 bizde baktık bugün magazdan 350 ye olan dan alacaktık ama muşamba tarzı kenarları vs terletir diye almadı eşim begenemedi. Bundan vardı orada da bunu beğendi bende bunu begenemdm almadan çıktık ,🙄
btltml2018 Nesli07 biz bunu aldık kurulumu kolay kalitesi çok güzel sallanma özelliği var iki tane müzik kutusu var üzerinde bulunan sineklik de çok iyi kesinlikle tavsiye ederim 😍
DeryaKuzusu Nesli07 bn de yazacaktım baby plus almayı düşünen yok mu diye. 😍 Ben de bayıldım bu yatağa. Cibinliği falan da var çok hoş. Çok para vermeye gerek yok diyor çevremdeki anne arkadaşlarım. Ölçüsü de baya büyük bunun.
Nes1960 Semrasem Semrasem rica ederim:) marka marka degisiyordur ama cok agir değil memlekete giderken yataklari goturmuyordum ordan altina biseyler seriyordum otobüsle gittiğimiz icin ic yatak goturmek zor olurdu ama park yatak katlaninca bi canta oluyordu o sıkıntı olmuyordu hafif de istedigim odaya tasiyordum.
TTugbaaa AYsegulusal pamuk mu hatırlamıyorum canım onuda hepsiburadadan aldım ama yumsak çift taraflı sıvı geçirmez uyku seti almadım park yatak diye nevresim takımı alicam yorgan aldım onuda hepsiburadadan aldım kumaşı sert deil diye uyku seti almadım tercih meselesi