2lokummannesiii yanal merhaba canım 24-28 haftalarda şeker yüklemesi yapılıyor. Ben 75 mglık glikoz içmiştim. O zaman çıkmıştı.
yanal 2lokummannesiii anladim ben seker yuklemesi dusunmuyordum ama yapilmasi gerekiyor o zaman tesekkur ederim
2lokummannesiii yanal bence yaptır. Ben iyi ki yaptırmışım çünkü bilmeyecektim ve bebeğe zararlı canım. İnşallah çıkmaz çok zor.
2lokummannesiii yanal yok canım ilaç yok diyet veriyor kontrol altına almak için eğer düşmüyorsa insülin
SemaAsya Kızlar merhaba, sabah hastaneye gittim tekrar kan verdim. Şekerim normalmiş. iş yerindeki cihazda hata varmış. Cihazların kalibresinde her zaman hata olabilir kan testi yaptırmadan stres olmayın dedi doktor. Hepinize geçmiş olsun.
Nil_19 2lokummannesiii ikinci saatte ölçmene gerek yok bence bende bazan kafama takılıyo saat başı bile bakıyorum ama insanı strese sokuyo. Dün dayanamadım bahçeden dut yedim 1 saat sonra şekere bakıyım dedim 175 çıktı fenalık geçirdim resmen hiç bişey yiyemiyecek miyiz biz ya🥵 2. Saate 145 e anca düşmüş. Doktora desem insülin başlatır
2lokummannesiii Nil_19 evet kesin başlatır canım zararlı şeyleri yesen de bir tane ye sadece fazlası maalesef ki yasak. Yüksek çıkıyor işte. Sinir olsakta çaresi yok. İnşallah geçicidir bu durum. Ben Bebek için endişe ediyorum o sağlıklı olsun. Bize zararı yok. Bugün diyetisyene gidicem. Kilo verdim diye gerçi ara öğünlere çok uymuyorum ondan oldu kesin.
Asilalaz Nil_19 ama dr a soylemelısın cocuga zararlı bu seker bence sen dırekt ınsulıne baslamalısın .ben kullanıyorum
SemaAsya 2lokummannesiii Yok canım hiç gerek yok dedi. Hem sağlık ocağındaki hem de hastanedeki kan sonuçlarım çok iyi çıktı. Ölçüm cihazında sıkıntı var dedi doktor ama dün söylediğim gibi bana da ders oldu. Kendime dikkat etseydim en azından emin olurdum şekerim olmadığından. Vardır bir hayır bunda da hepimiz dikkatli olalım.
2lokummannesiii SemaAsya açlığına baktı yani sadece bugün doktor anladım canım. Peki açlık kaç çıktı.
aylaacetin 2lokummannesiii olabilir çünkü akşam 7den sonra yemek yemiyoruz ben o kadar uykuya düşkün olmama rağmen alarm kurup 9da kalkıyorum kahvaltı yapıp bazen geri yatıyorum kendime şaşırıyorum valla 😂
2lokummannesiii aylaacetin bende erken kalkayım bari bazen çok yorgun oluyorum. Geç kalkıyorum bakalım ne diyecek diyetisyen
2lokummannesiii aylaacetin akşam 9 da bir elma verdi bana bak bu sabah 89 çıktı açlık şekerim. Bence sende 9 da olan meyveni yeme açlığın düşer belki.
SemaAsya 2lokummannesiii Etmez miyim. Artık yediklerimi bile sayarım. Gereksiz hiç bir şey yemeyeceğim.