Merhaba kızlar✋ 33+4 haftalık olduk. Malesef benımde şekerim çok yüksek bebek 3 hafta kadar önde gidiyor. En yüksek 183 çıktı 155 165 lerde sürekli. Sabah akşam açlık tokluk ölçüyorum. Diyetisyene başladım bende. İnşallah düzelir çünkü hem dikkat etmeye çalışıyoruz hem bir de düşmeyince tedirgin oluyoruz. Rabbim bebeklerimizi korusun şifa versin inşallah🤲🤲