Asilalaz Nil_19 ama dr a soylemelısın cocuga zararlı bu seker bence sen dırekt ınsulıne baslamalısın .ben kullanıyorum
Nil_19 Asilalaz Takip ediyorum sürekli canım diyete uymazsam yükseliyo yoksa sınırı ilk defa aştı oda dün hiç uymadım diyete. İnsan sıkılıyo bi yerde artık
Annecan zkk Şuan diyetisyen kontrolundeyız. Açlık değerlerim normal çıkıyor bir hafta boyle kontrolde olucaz bakalım
zkk Annecan benimde aynı sizin gibiydi. Açlıkta hiçbir problem yok tokluk yüksek çıkıyodu. Ben sadece diyetle düşünemedim size tavsiyem yemeklerden sonra yarım saat yürüyüş tapmanız
2lokummannesiii aylaacetin akşam 9 da bir elma verdi bana bak bu sabah 89 çıktı açlık şekerim. Bence sende 9 da olan meyveni yeme açlığın düşer belki.
SevalK Asilalaz çay ağacı yapraklarını yıkayıp koparttım ortadan sıcak suya attım kapağını kapatıp demlendi sonra içiyosun zaten ama yine de doktoruna sor içebilir miyim diye