Genellikle öğle ve akşamlari ne tuketiyorsunuz bnimde bir değerim yüksek çıktı doktor diyetisyene yönlendirdi diyet listesi verildi onu uyguluyrm üç hafta gbi süre oldu ama bana bı cihaz alıp kontrol ediceksin demedi şeker çıkmadı bir değer yüksek çıktı diye diyet verdi normal mi bu durum anlamadım