Benimde açlık şekerim ne yaparsam yapayım düşmüyor 😥 100 105 arası
tokluklarımı kontrol altına alabiliyorum ama açlık maalesef olmuyor , sanırım bana da insülin verir değil mi ? Bebeğimin kilosu felan iyi iri bir Bebek değil , suyumda normal ama şeker çıktı 🤦🏻♀️