Bnde insulin kullanıyorum 37 haftadayım dogursamda bitse diorum o kadar çok şey cnm istioki diyet listemi zorlastirdilar icim disim peynir yumurta oldu ve bu sıcakta yumurta hiç yenmio sebze yemeği denilio ama bana yemek yapacak kimse yok bnde ne yapacağı mi ne alacağı mi bilmediğimden bazı şeyler den geri kaldım şekere gelince bnde de dengesiz arada yüksek cikio parmaklar da delinmedik yer kalmadı 😏