Bende aynı sorunu yaşadım 2 sene sonra tam anlamıyla süpriz oldu 😊 annemi kaybettikten sonra âdetlerim de düzensizlik başladı kist oluştu dr sizin acilen tüp bebek yapmanız gerekiyor dedi moralim çok bozuldu bunalıma girdim eşim tüp bebek istemedi ikna edemedim tutturmustu bizim bebeğimiz olacak sadece zamana bırak demekki zamanı var deyip durdu tabi ben durmadım başka drlara gitmeye devam ettim geçen sene mayıs ayında rahim filmi çektirdim ağustos ayında tayinimiz çıktı eşim yeni tayin yerine gitti 2 ay ev bulamadık tabi ben olduğumuz yerde kaldık evi topla taşınma işi derken ben bebek olayını unutmuş oldum. Kasım ayına kadar düzenli adet oldum kasım ayında adet olmadım aralıkta olmadım ocakta ta olmayınca soğan suyu içmeye başladım normalde soğan suyu içince 2. Günü olurdum olmadım 15 günlük kur yaptım baktım olacağı yok dr gittim ultrasondan bir bakalım dedi ve müthiş an taataaataaaa süprizzzzz demesiyle dr ekrana baktım ve süpriz yumurtamı gördüm rabbime şükürler olsun hep yaşamak istediğim anı yaşadım size tavsiyem evet zor ama düşünmeyin oluruna bırakın rahim filmi mutlaka çektirin ve pepapp programını indirip yumurta takibini yapın 😊 rabbim dileyen isteyen herkese bu mutluluğu tatdirsin hamile olanlarında sağ salim kucaklarina almasını nasib etsin 😊😊😊😊