Size hikayemi anlatayım o zaman. Eminim benden daha kötüleri de vardır. Ben hep onları düşünerek şükrettim çünkü. 2 yıl 3 aylık evliyim. Evlendikten kısa bi süre sonra hamile olduğumu öğrendim düşük yaptım. Kendiliğinden düştü. Zor oldu ama toparlandım çok şükür psikolojik olarak. Aradan 3-4 ay geçti ve yeniden hamile olduğumu öğrendim. Kalp atışlarını Duymaya gidecektik ki boş gebelikmiş bebek oluşmamış. Apar topar kürtaj ettiler beni. Canım çok yandı. Bu sefer daha zordu toparlanmak. Eşim sağolsun hep yanımdaydı. Doktorlara gidiyoruz neden böyle oluyor diye. Hiç bi sorun görmediler. Eşimden defalarca sperm tahlili alındı, benden rahim filmi çekildi. Rahim filmi de benim için çok can acıtıcı ve zordu. Hiç bi sorun yok diyolar. Neyse folik asit kullanmaya devam ettik neredeyse 1 yıldır kullandım ama yine olmuyor hiç hamile kalmadım. Tekrar doktora gitmeye karar verdim yine bir sürü tahliller, tekrar tekrar rahim filmleri derken rahim filminden sonra tüplerim açılmış ve hamile kaldım. Tabi yine hüsran. O da bıraktı gitti beni. Tam 3 düşükten sonra Eylül de 4. Kez hamile olduğumu Öğrendim. Tabi yine düşecek sanıyorum korkuyorum beni bırakıp gidecek diye. Allah o kadar büyük ki. Şuan kızım karnımda ve 25 haftalık. Tek duam sağlıkla kucağıma almak. Allah isteyen herkese yaşatsın. En güzel zamanda Allah kucağınıza versin 🙏🏼