Oslmm canım biz 6 yıllık evliyiz geçen bi paylaşımda yine yazdım çok istedik çocuk bende yumurtlama gününü takip ettim falan sonra doktor çocuğun çok zor olur dedi bana polikistik over sendromu var yumurtalıkların yavaş çalışıyo dedi ümidi kestim artık kafama takmaz oldum zaten olmuyo felan dedim 2 ay sonra mide bulantısından hastaneye gittim ve hamile olduğumu öğrendim herşey kafada bitiyo emin ol😍 kafaya takmayı bıraktığın an oluyo çocuğun şuan 8 haftalık hamileyim dualarım seninle rabbim bu duyguyu isteyen herkese versin😍🤰🏼