ebrarmom08 midede çok baskı oluyor akşam yemeği neredeyse yemiyorum diyebilirim. 18.00 dan sonra içtiğim su bile midemi rahatsız ediyor ☺️ Bulantı olması da normal sanırım artık bebeklerimiz büyüdü yerleride azaldı. Annenin organlarına bası yapıyorlar 😊 hayırlısıyla doğsunlarda biz çekeriz acıları 😇😇