Sedef-345 maşşalllah 🧿 kilosu gayet iyi 🙏🏻 4,750 kg ile normal doğum yapanları duyunca bi cesaret gelmiyor değil hani 😂 ama tabi çok kilo risk işte 😇 inş hayırlı doğumlar olsun bakalım cuma bize ne diycek doktor , 2 hafta önceydi bnm de kontrol bebeğim :2.700 dü bakalım kaç kilo oldu ☺️