Mom85 bnde de ole ya sezeryan olucam 39 haftayı bkliorlar ama hiç gücüm kalmadi her lavaboya geçtiğimde nişan gelsin suyum gelsin die bakiorum tik yok 😏😏 erken gelmesi için ne yapacağımı sasirdim hareketli biriyimde bi ise yaramio ya😏😏 düşünmemek lazimmis ama düşünmeden de olmuo