Ssraa üzülme, sonuçta bunlar senin müdahale ederek değiştirebileceğin şeyler değil ki, kısmette ne varsa nasıl varsa öyle olacak doğumun. Suni ya da değil inşallah kolay geçer, Allah yardımcın olsun. Sağlıklı olun bebek de sen de gerisi hikaye. Sen şimdi bunları düşünme, bebeğine hastaneden çıkarken ne giydiriceksin, hastanede süsleme yapcak mısın, kim yardım etcek onlara, ilk temasınız nasıl olcak onları düşün, güzel şeyler düşün