Ssraa Canım ben dün sıfır sancısı sıfır açıklığı olup suni ile doğum yapan arkadaşımla konuştum ağrı eşiğiyle alakalı sanırım o, o kadar kötü olmadığını şiddetli karın ağrısı yaşadığını söyledi belki seninde ağrı eşiğin iyidir ve senide çok etkilemez olumlu düşünmeye bak 🙏🏻 Son günlerini zehir etme kendine de bebişine de