Ssraa Hiç uzulme ve kafana takma😌bi arkadasim oglen muaynesinde sifir aciklikla eve donmustu 39+2 di doktoru 1 hafta sonra suniyle baslaticaz gelmiycek demisti kiz eve geldi hafif bir adet sancisi cekmisti aksam 12 ye kadar doktora en sonunda gitti isteksiz bir sekilde yine alttan mua ettilerki 8 cm acijkligi vardi 1.30 da da bebegini kucagina almisti😌rabbim sana da ayni sekilde bir dogum nasip etsin🙈onemli olan stres yapmamak bence hayirli dogumlar diliyorim😌ama yinede benim kizim senin oglunu gecicek😜😜😜