Benim de ağustos sonu eylül başı.. aslında eylül ilk haftası sata göre ama tüp bebek olduğu için doktorum 38e kadar normal doğum yapamazsan daha fazla riske atamam alırım dedi.. Çok korkuyorum sezeryan olsun istemiyorum. O yüzden 36dan sonra doğum tetikleyen şeyler yapayım diyorum.