Vaveyla titebouille cinsiyeti ne canım 29 +3 üz kızımız olacak inşallah bende eylüle kalmadan hayırlısıyla kucağıma almak istiyorum
Susam14 Bizde Ağustos sonu Eylül bası bakalım ne zaman nasıp olacak . Aşrı sıcak ve çok sancılı gecıyor gunlerım dayanamayacak gıbı duruyorum 😔
haklisinesracim 20 eylul diyo benim de ben rüyamda esimin herkese kizim 7 eylulde dogdu dedigini duydum hadi insallah😂
Sirincili Benn 👍🏻 Çok sıcak kızlar dışarı çıkmayın diye uyarı yapılıyor🥺 doktor ise sürekli yürüyüş veriyo😕 gece olmadan serin çökmüyor ne zaman yürüyüş yapıyorsunuz benim sıcaklardan gece bile enerjim çöküyor diplere😢
Snmissi Seherr aynıyız seninle bnde 29 oldum bugün dün doktoragtk 1 hafta önceden gidiyo bebek dedi yemene içmene dikkat et dedi inş bi sorun değildir
Seherr Snmissi şeker olabilir canım şeker yüklemesi yaptırdın mı ben yaptırdım şeker çıktı şimdi diyetteyim cuma günü tekrar bakılacak
Serifeavci Snmissi benda 29+3 ve iki hafte ilerden geliyor dedi. Galiba iri bebek olacak tabi o daha belli değilde. Şeker yüklemende bir sey çıkmadıysa önden gelmesi çok sorun degil bence hem kilosu daha iyi oluyor
Mutluhamis Son adet tarihine göre tam 30 haftalık olduk ama usg ye göre 31 haftalığız planlı sezaryen istiyorum Ağustos ortası sonu gibi gelir oğluşum diye düşünüyorum ama hangi tarih doğum için dikkate alınıyor?
Burcuaec Seherr benim 10 eylül 38+0 oluyor ikizlerin o zamanı görmesi zor ama görenler var inşallah bende onlardan biri olurum ☺️